Sabeu aquells que diuen ...


Sabeu aquells que diuen ...


Els "cuida't"
Són aquells que quan s'acomiaden diuen "cuida't". Cada vegada que m'hi trobo tinc la sensació que hauria de dormir una horeta més i menjar més fruita. Són els "take care" d'aquí.

Els "correcte"
Per demostrar que paren atenció al que dius van dient "correcte", cosa que converteix la conversa en una mena d'examen oral. Mentre parles ells van col·locant els seus "correcte" ací i allà. A vegades també hi posen un "just".

Els "m'explico?"
Són els que van fer un curs de comunicació efectiva i lideratge i van aprendre que havien de canviar el "no sé si m'entens" pel "m'explico?". 

Els "sí?"
Acaben les frases amb un "sí" interrogatiu. Un sí que destil·la optimisme i entusiasme i que convida a no sé què, però que convida, que obre més que no tanca. M'agrada mil vegades més que els "no" amb interrogant al final de la frase.


1 comentari:

  1. No ens coneixem de res, però qualsevol diria que m'estàs descrivint.
    A no ser que jo siga un d'eixos que sempre es donen per al·ludits.

    ResponElimina